Navigace: Úvod » Hry pro Android » Placené hry: Recenze N.O.V.A. 3

Placené hry: Recenze N.O.V.A. 3

Placené hry: Recenze N.O.V.A. 3

A jde se opět bojovat o přežití lidstva v třetím pokračování oblíbené sci-fi střílečky N.O.V.A od Gameloftu.

N.O.V.A 3 navazuje na příběh z předchozího dílu. Lidé se konečně vrací na planetu Zemi, aby získali znovu nadvládu a zamezili hrozící válce mezi lidmi a volterity.

Ve hře se nachází dva základní módy, single-player a samozřejmě také multiplayer. Hra pro jednoho hráče vás provede zdecimovaným městem San Francisco, ale octnete se i na jiných planetách. Za zmínku určitě stojí, krásné vykreslení města San Francisco, jehož ulicemi se budete muset prostřílet. V jedné misi se dokonce octnete i na legendárním mostě Golden gate.

Malá ukázka ze hry:

K přednostem hry patří jednoznačně ovládání. Postavu sice ovládáte pomocí virtuálního joysticku, ale i tak je to velice příjemné a přesné, samozřejmostí je přizpůsobení místa zobrazení joysticku vaším potřebám, respektive vašemu dotyku. Míření provádíte pochopitelně tahem prstu po displeji. U míření musíme maximálně vyzdvihnout a pochálit perfektní automatické domiřování, které vám hodně pomáhá a zpříjemňuje herní zážitky.

Ukazatel zdraví je chytře zakomponován do vaší přilby, takže nenarušuje výborné herní zobrazení. Opět, jak už to u těchto her bývá, tak i zde je na můj vkus málo krve. N.O.V.A 3 rozhodně nepůsobí stereotypně a velkou zásluhu na tom má i to, že mimo klasické střílení z pohledu první osoby, jsou zde také pasáže, kde budete střílet z auta (pohled třetí osoby), nebo také ovládat robota s granátomety a těžkým kulometem. Zbraně celkově zaslouží pochvalu a to hlavně díky různorodosti, můžete vybírat od malé devítky až po RPGčka. Ve hře se setkáme také s mnoha naskriptovanými scénkami a videi, které rovněž chválíme. Hraní mírně znepříjemňují dlouhé loadingy mezi misemi, nebo při načítání hry, ale to se může samozřejmě lišit podle výkonu vašeho zařízení.

V multiplayeru se také rozhodně nebudete nudit, je pro vás nachystáno 6 režimů na 6 různých mapách. K jedné hře se může připojit až 12 hráčů a servery stále přibývají a tím i vaši protivníci, tak neváhejte a dejte se do boje! N.O.V.A 3 je k dostání za 132 Kč, což k přítomnosti multiplayeru a vynikající zábavy zcela odpovídá.

HODNOCENÍ: 9 / 10

+ Automatické domiřování
+ Velké množství zbraní