Navigace: Úvod » Bleskovky » Sony se vyjádřilo k problémovým displejům modelu Xperia S

Sony se vyjádřilo k problémovým displejům modelu Xperia S

Sony se vyjádřilo k problémovým displejům modelu Xperia S

Mnoho majitelů prvního modelu znovuobrozené značky Sony, modelu Xperia S, se potýká nejenom s problémy softwarového rázu, ale i s displejem. Sony naštěstí situaci uznalo a hodlá jí řešit.

První porodní bolesti s podobě slabé výdrže na nabití či polofunkčního GPS čipu byly naštěstí s aktualizací firmwaru přístroje odstraněny, nicméně zůstává jedna velká bolístka.

Tou jsou žluté duchy, které se objevují na displeji mnoha majitelům, kteří svůj telefon využívají naplno. Tyto fragmenty jsou způsobeny zahříváním telefonu při delším užívání telefonu, například hraní her. K situaci se naštěstí vyjádřil výrobce na svém Facebook profilu, nehodlá tak situaci zamést pod koberec, jak se již několikrát stalo v minulosti.

Sony Mobile – Halos Yellow
published by Sony Mobile IT the day Friday, May 4, 2012 at 9:47 ·
We received several comments from you fans of Facebook Mobile Sony Xperia in possession of S that have the yellow streaks on the screen. This happens when the display reaches or exceeds the temperature of 40 °, and it is a cosmetic problem that does not compromise the functions of the phone. The problem was then identified and acknowledged: it concerns a small part of the cell present on the market that mount a certain batch of screens that has been identified as defective by the manufacturer. We proceeded to find a solution: the owners of these phones are invited to contact the nearest service center to report the problem and, later, bring the phone to make the screen replacement.

We know that some of you are waiting for some time that your phone is repaired, and thus we want to reassure you: we are waiting for spare parts produced in the most careful control, come to our assistance centers for replacements, when these components will be available we will update you promptly, and you can take your phone in assistance to carry out the work quickly.
We know we ask for your patience, but we want to again give you the assurance that we are following your case and working to resolve them as soon as possible. In addition, we assure you that the problem will be handled under warranty and that does not worsen with the passage of time.

Please, if you have not already done so to us with a direct message on Facebook to signal the presence of yellow tint to the screen of your Xperia S, or call the Call Center Sony Mobile Communications (06.4889.5206 or 848,391,208. Hours: Monday to Friday 9.00-13.00 and 14.00-18.00).
See you soon.

Alessandro Zoffoli
Senior Manager Mobile Communications Sony

V prohlášení ve zkratce stojí informace o tom, že Sony o problémů ví a řeší ho. Nalezneme se zde takové pikantnosti o tom, že se jedná pouze o kosmetickou vadu a že problém bude vyřešen jakmile to bude možné. Také doporučuje majitelům telefon reklamovat. Má to ale jeden háček.

Oficiální servis pro Českou republiku momentálně trpí nedostatkem LCD panelů. Nejedna reklamace tedy končí uznanou, leč neopravenou servisní zakázkou. Tím pádem má zákazník právo na vrácení peněz. Vstoupí ale takto nabuzený zákazník podruhé do stejné řeky?

Silně o tom pochybujeme. Jednoznačně palec dolů za závadu, která není hodna elitního modelu výrobce s pěticifernou cenovkou. Také si lámeme hlavu s tím, jak jeden z největších výrobců LCD televizorů na světě může trpět nedostatkem LCD panelů.

Komentovat

Zlevněné produkty v sekci Mobilní telefony
Nahoru