Navigace: Úvod » Hry pro Android » Placené hry: Recenze Mike V – Skateboard Party

Placené hry: Recenze Mike V – Skateboard Party

Mike V: Skateboard Party je skejťácká hra, které propůjčil jméno slavný borec Mike Vallely. Jak se hraje?

Hned na začátku hry máte možnost vybrat kariéru, nebo volnou jízdu, ale ve volné jízdě na začátku jsou odemknuté pouze dvě postavy a jedna lokace, další získáte právě jen přes zmiňovanou kariérou a proto je ideální pustit se hned do ní.

Hra vám před první jízdou nabídne tutorial, ale k návodům na triky se dostanete kdykoliv z položky nastavení. Triků a nejrůznějších komb je ve hře obrovské množství, takže nemá moc smysl něco studovat. Nejlépe uděláte, když hned skočíte do hry hned. Před jízdou si vždy vyberete kromě jezdce taky velké množství skateboardů a dalších doplňků. Samozřejmě většinu z nich je potřeba teprve odemknout kariérou. Mezi doplňky se řadí nejen ladění prkna, ale také oblečení postav atd… Celkově je však nabídka doplňků poněkud chudá.

Pohyby ve hře ovládáte virtuálním joystickem, jakmile dojedete k nějaké překážce nebo rampě, bude vás zajímat pravá strana displeje, kde je čtveřice tlačítek, pomocí kterých budete dělat triky. A právě za tyto triky dostáváte body, které vám dovolí jednak splnit určitý úkol a taky za ně dostanete expy, za které si můžete zlepšovat vlastnosti vámi zvoleného skejťáka. K dispozici je vylepšení rychlosti, balancování, rychlost rotace a výška skoků.

Zmiňované úkoly slouží právě k odemykání dalších lokací. U každé lokace je potřeba splnit 5 úkolů např.: Dosáhni …. bodů, najdi… , udělej trik na… , a tak dále. Bohužel poslední lokaci si musíte dokoupit za reálné peníze, tedy pokud o ni stojíte, což nás trochu zklamalo vzhledem k faktu, že hru celou už jednou zaplatíte.

Bohužel během hraní jsme narazili na spoustu bugů, na což si stěžuje i spousta dalších hráčů. Ovládání je celkem přirozené a nevidíme v něm větší chyby, dokonce si můžete zvolit už zmiňovaný směrový joystick, nebo ovládání pomocí naklánění telefonu, jenže to jen tak z poloviny, neboť musíte stále používat i joystick, a to – přiznejme si – není zrovna ideální. Co vám ale bude trvat hodně dlouho, je právě naučení se té velké spousty triků, jež hra nabízí.

V menu i během jízdy hraje skvělý výběr hudby a celkově zvuky ve hře jsou povedené. Je zde i komentář, který do hry nadaboval sám Mike Vallely. Hodně se nám líbí rozsáhlost lokací a jejich různorodost. Hře také hodně pomáhá fakt, že jiná kvalitní skejtová hra pro androiďáky není. Za 38 Kč se rozhodně vyplatí, a jak se budete učit jednotlivé triky, hra vás bude bavit čím dál tím více.

HODNOCENÍ: 8 / 10

+ ovladatelnost
+ soundtrack