Navigace: Úvod » Hry pro Android » Placené hry: Recenze Flick Golf!

Placené hry: Recenze Flick Golf!

Placené hry: Recenze Flick Golf!

Skvělá a zábavná arkáda z prostředí golfu, která se sice rozhodně nemůže rovnat s tituly série Let´s Golf od Gameloftu, na druhou stranu zaujme svou jednoduchostí a dokáže skvěle zabavit.

Hra si z pravidel reálného golfu nevzala skoro nic a to je dobře, jde jí něco jiného. Princip spočívá v tom, že gestem odpálíte míček, ale to hlavní se děje ve vzduchu, s míčkem můžete jemně manipulovat a to platí i po dopadu na zem. Cílem je, na jeden jediný odpal dostat míček do jamky, přičemž hra vám udělí body podle toho, jak blízko jste se k jamce přiblížili a ono to není vždy tak jednoduché, neboť jsou zde i faktory, které vám dobré míření znepříjemňují, například měnící se boční vítr, stromy a další různé překážky.

Líbí se nám, jak si vývojáři pohráli s hřišti, protože ještě než začnete hrát na vybraném hřišti, tak vám hra nabízí pohledy z ptačí perspektivy nad celým areálem i s hudbou vyjadřující charakter hřiště a to je opravdu skvělý zážitek, zejména když hrajete turnaj a vám se tak postupně odemykají další mapy. Prostředí ve hře jsou opravdu velice rozmanité, jednou hrajete ve Skotsku, podruhé na Bahamách, nebo třeba v Arizonské poušti.

Flick Golf nabízí tři základní mody: Rychlou hru, Světový turnaj a Rychlou hru PRO. V poslední jmenované musíte dosáhnou opravdu hodně vysoké skóre, abyste se dostali dál. U Rychlé hry a Rychlé hry PRO musíte v časovém limitu nahrát určitý počet bodů, poté se vám zpřístupní další země. Ve Světovém turnaji není časový limit. Další rozdíl je už jenom v bodování, jinak jsou módy stejné.

Jak jsme už naznačovali, ve hře chválíme hudbu, která se hodně povedla, pěkná grafika také neurazí a celkově je Flick Golf hodně zábavná záležitost za rozumnou cenu. Nutno dodat, že tato hra má stejnojmeného bratříčka s podtitulem Extreme a jak už název napovídá jde o mapy, například v strmém zalesněném údolí, nebo odpal s cílem na vojenské letadlové lodi, která se ale pohybuje. Flick Golf Extreme se tedy liší pouze v mapách, principy hry jsou však stejné.

HODNOCENÍ: 8 / 10

+ audio
+ zábavný herní princip