Navigace: Úvod » Hry pro Android » Placené hry: Recenze Football Manager Handheld 2012

Placené hry: Recenze Football Manager Handheld 2012

Chtěli byste ovládat nejprestižnější fotbalové kluby světa? Se hrou Football Manager Handheld 2012 máte možnost.

Football Manager je světově nejprodávanější hra manažerského charakteru a nyní po velkých úspěších z jiných platforem se konečně dostala i na androidí zařízení. Coby trenér máte možnost vybrat si tým z dvanácti různých zemí a to od méně známých až po ty nejprestižnější. Zde jen musíme zklamaně dodat, že česká liga ve hře bohužel chybí. Nicméně pokud máte aspoň minimální přehled o fotbalovém dění, tak jistě víte, že Viktoria Plzeň se probojovala až do Ligy Mistrů respektive Evropské ligy, což znamená, že i zde v tabulce Evropské ligy můžete plzeňskou Viktorku zahlédnout.

Kdyby náhodou někdo nevěděl, jak manažerské hry fungují, tak podáme krátké vysvětlení. Krok č.1 – zapnout hru, krok č.2 – klikat na text, ………. krok č.50 – klikání na text. Ano, pokud nepatříte mezi zatvrzelé fandy fotbalu a máte rádi hry ve kterých si užijete legraci, vzrušení, nebo snad zábavu, tak se této hře velkým obloukem vyhněte. Tohle je totiž hra, na kterou všichni fotbaloví fandové čekali, alespoň co se mobilního zážitku týče. Možnosti, jaké vám hra nabízí, jsou vskutku vyčerpávající. Po vytvoření trenérského profilu a vybrání týmu, můžete se svým týmem začít okamžitě pracovat. Následuje proklikávání se různými zprávami a tabulkami až po datum, kdy budete konečně moci ukázat svoje trenérské kvality. Jednoduše kliknete na tlačítko Start Match a už to fičí. Během hry máte k dispozici velké množství statistik a tabulek, dokonce i zjednodušený náhled na hřiště. Tady ovšem neočekávejte velké věci. Jsou zde pouze tečky se zkratkami jmen hráčů. O poločase samozřejmě můžete měnit taktiku atd…

Samozřejmostí je maximální kontrola nad prodejem a nákupem hráčů. Osobně nejsem fotbalem zrovna posedlý, takže spousta hlášení, zpráv, a komentářů mě dost obtěžuje. Bohužel většinu času vám bude mobil generovat výsledky jiných zápasů, což také není zrovna pozitivní, ale na druhou stranu důsledný výpočet zajistí pokud možno co nejvěrohodnější simulaci.

O zvucích ve hře toho neřekneme mnoho, neboť zde je jen jeden a to zvuková odezva při dotyku. Grafika tabulek a oken mohla být také malinko propracovanější, když už ve hře téměř nic jiného neuvidíte.

Co říct závěrem? Snad jen to, že jak už bylo řečeno, je to hra pro fotbalové nadšence a ti si opravdu přijdou na své, neboť i na Androidu je hra téměř srovnatelná z platformou PSP a tomu odpovídá i cena. Ta činí 188 Kč, což rozhodně není málo. Takže pro virtuální trenéry rozhodně ano, a vy ostatní raději sáhněte po hře, v níž si můžete tu krásnou hru jménem fotbal přímo zahrát, např.: velice kvalitní a už dříve recenzovanou Fifu 12.

HODNOCENÍ: 7 / 10

+ hodně možností a nastavení
+ velký počet týmů