Navigace: Úvod » Hry pro Android » Placené hry: Recenze Dead Runner

Placené hry: Recenze Dead Runner

Placené hry: Recenze Dead Runner

Může být hororovka zároveň zábavně oddechová? Ano, může a Dead Runner je krásným příkladem.

Dead Runner je spíš taková oddechovka s temným nádechem. Jedná se o nádhernou ukázku toho, že ke kvalitnímu zážitku nepotřebujeme nejlepší grafiku či zvuk, stačí pouze dobrý nápad. Výsledkem je hra, kterou můžete kdykoliv vytáhnout z kapsy a pobavit se s přáteli. Hra je jako dělaná na vyplnění času ve škole během přestávek (nebo v hodinách?), skvělá na vyhecování kamarádů ve stylu “kdo dá vyšší skóre?”

Menu hry je jednoduché, na výběr máte režim Distance a Points. Nemusíte být žádní skvělí angličtináři, aby vám došlo, o co v těchto režimech jde. V modu Distance se měří vzdálenost, jakou dokážete s mrtvým běžcem uběhnout, ano přesně tak zní překlad hry – Mrtvý běžec. Po nějakém čase obraz stále zrychluje, ale hlavně přibývá počet stromů a rozestupů mezi nimi. Zpomalit můžete pouze proběhnutím keře, nicméně to funguje jen na pár sekund. Naopak v módu Points se nepočítá uběhnutá vzdálenost, nýbrž body za každý metr + samozřejmě body, které cestou sbíráte. Nicméně nám se rozhodně líbí víc ten první, už jen proto, že v temném lese jste jen vy samotní, oproti tomu v módu Points kazí barevné body temný dojem.

Hra se ovládá jednoduše a přesně nakláněním telefonu. V nastavení můžete pouze regulovat výši hlasitosti, což se týká i stylově tajemné hudby. Kromě stromů se vyhýbáte také náhodným hrobům, jestliže se vám to nepodařím, končíte a můžete si dát repete. Tahle oddechovka se skvělou atmosférou je k mání za pouhopouhých 19 Kč a díky skvěle vyvážené obtížnosti dlouho udrží vaši motivaci.

Zde pro vás máme ukázkové video:

HODNOCENÍ: 8,5 / 10

+ hratelnost