Navigace: Úvod » Telefony » Sony (Ericsson) opět bojuje s kvalitou svých přístrojů

Sony (Ericsson) opět bojuje s kvalitou svých přístrojů

Sony (Ericsson) opět bojuje s kvalitou svých přístrojů

Mobilní divize Sony se po akvizici a sjednocení potýká s kvalitou svých produktů v aktuální nabídce svého portfolia. Opět.

Není to tak dávno, co staré modely Sony Ericssonu zaplňovaly fóra svými problémy jak softwarového, tak i hardwarového rázu. Totální softwarová neodlazenost modelu Xperia X2 či nekvalitní provedení krytů modelů S500i, C702i nebo Xperia X1 trápily nejednoho majitele těchto přístrojů. Bohužel, výrobce se ne a ne ponaučit.

Xperia Arc (S)

O praskajícím krytu Arcu v oblasti senzoru okolního světla jsme již informovali. Bohužel i inovovaný model Arc S se s tímto problémem potýká. Dle zkušeností se praskliny objevují nedlouho po nákupu, mnoho majitelů praskliny nachází po 4 měsících od koupě. Zjevně se tedy jedná o konstrukční vadu obdobného rázu, jako kdysi u Xperie X1. Tedy problém, který pravděpodobně nebude nikdy vyřešen.

Xperia Neo

Ani menší sourozenec Xperia Neo má své chyby. Pomineme-li nekvalitní slícování stříbrných boků telefonu, u kterých si mnozí majitelé stěžují na jejich nedoléhavost ke zbytku telefonu, začíná se u starších kusů objevovat loupání barvy z krytů. Loupání je hlášeno jak z předního krytu, tak i krytu baterie.

Xperia Mini Pro

Ani u telefonů ze série Mini se nevyhnuly problémy. U modelu Mini Pro si již uživatelé zvykly na volnější konstrukci vysouvacího mechanismu, na praskliny na rámečku výsuvné části okolo displeje však nikoliv. Bohužel ani zde se nejedná o ojedinělý případ.

 

Xperia S

To nejlepší si ponecháme na závěr. Chyby momentálního TOP modelu výrobce byly v poslední době probírány mnohokrát. Slabá výdrž baterie, pochybná kvalita výstupů fotoaparátu či nepříliš rychlé prostředí připomínají kvality modelu Xperia X2. Hlasité oznámení příchozí SMS při vypnutém vyzvánění je jen třešnička na dortu. Někteří majitelé si navíc stěžují i na vůli “brady” telefonu a nesmyslného krytu baterie. Elitní model, jak má být.

Ačkoliv Sony představuje světu zajímavé a atraktivní modely, výše zmíněné chyby výrobci zbytečně hází klacky pod nohy na cestě do černých čísel a samotným uživatelům přidělávají vrásky na čele. Nechápu, nerozumím proč toto musí být. Palec dolů.

Komentáře (21)

  • pokom

    Tohle je k ničemu, takové či jiné menší problémy má kdejaký výrobce, důležitější je spíše procentuální četnost závad, tak se pozná pravý shit.

    Odpovědět
  • klusman

    Podle mě je to hodně o zacházení s telefonem. Mám xperii mini pro – mechnismus vysouvání má nepatrnou vůli, která je stejná od začátku užívání. A ty praskliny okolo telefonu, nevěřím, že se tam objevili samy. Jenže na koho to pak svést? no samožřejmě na výrobce :o) jinak souhlasím s pokomem

    Odpovědět
  • Andrej

    Jáj, čo tu zase riešite? Viete koľko má napríklad taká Nokia chybových modelov? Som ich predajca a tak dobre viem. Takté “somarinky” sa už u Nokie ani neriešia, berú sa ako samozrejmosť. Toto nie sú chyby, ktoré by podrážali nohy výrobcom. Ostatní výrobcovia majú tiež takéto drobné “chybyčky krásy” ale nie je to takto medializované, čo je pre mňa záhadou. Proste akoby niekto neprial SONY (ERICSSONu).

    Odpovědět
  • HUdasp

    Upozorňovat na vady a chyby má být běžnou náplní práce informačních serverů, ne jenom chválit a psát, jak je to všechno supr. Kdyby se nikdo s chybami neozýval, tak by je ani výrobce neřešil. Nokia žádný Androidí telefon nemá, nepíšeme o nich. Co se týče Mini Pro, osobně s ní načínám 3 měsíc užívání, dostávám se tedy do doby, kdy někteří uživatelé hlásí praskání krytů. Uvidíme.
    A to, že u donedávna elitního modelu výrobce je (zdůrazňuji) opět vada v konstrukci krytů, jako kdysi u Xperie X1, je až do nebe volající. Proč nepraská Samsung, HTC či výrobky čínské provenience?
    Získat relevantní čísla o četnosti vad je zhola nemožné. Ikdyby je výrobce zveřejňoval, tak mnoho lidí nepošle telefon na měsíc do servisu kvůli jedné “banální” prasklince.

    Odpovědět
  • Nesli

    Přítelkyni jsem koupil St15i Mini, po lehkém pádu z cca 1m na plovoucí podlahu má otřískaný roh a téměř nefunkční zapínácí tlačítko, chvíli jsem uvažoval, že sjedu do alzy o omlátim jim to tam o hlavu…Sensation co mám já mi vylétl během chůze a natvrdo brzdil o dlaždičky, má jen nepatrný škrábaneček, který není téměř vidět…I ostatní androidy co jsem měl mi dost padaly (G1, Acer Liquid A1, Liquid Metal S120) a nijak negativně se to na nich nepodepsalo, až mě samotného překvapovalo, kolik vydrží…Možná by se měl SE na ty měkké šračka plastíky vykašlat a začít používat pořádné materiály…

    Odpovědět
  • martin

    To ty telefony klucí nesmíte používat jako klín pod náklaďák!

    Jak píše Nesli: “…po lehkém pádu z cca 1m na plovoucí podlahu má otřískaný roh a téměř nefunkční zapínácí tlačítko, chvíli jsem uvažoval, že sjedu do alzy o omlátim jim to tam o hlavu…”
    – tak to si děláš srandu ne? Máš někde v manuálu napsáno že mobil podporuje pád mobilu z výšky XY na tvrdý podklad? Něco takového jsou schopny přežít telefony pro “těžší použití”, případně outdoorové telefony. To co jsi přítelkyni koupil je kancelářská záležitost. Nebo obvykle házíš notebook či TV doma na podlahu a když to nevydrží jdeš to reklamovat?

    Odpovědět
  • Nesli

    Promin, ale telefon má procházet výstupnímy testy na odolnost, simulující možné nebezpečí běžného používání, a pád z jednoho metru, navíc na plovoucí podlahu, opravdu není klín pod náklaďákem ,ale lehkej odvar toho, co by měl přežít…Notebook nepoužívám ve výšce hlavy, odkuď může spadnout, a s televizí taky netelefonuju, protože je vyrobena, aby stála na místě. Telefon je na rozdíl od TV mobilní zařízení, z toho plynou požadavky na jeho odolnost..Mini není kancelářská záleźitost, ale i kdyby byla, tak v jeho provozních podnímkách je riziko pádu..V manuálu by to mělo být někde u FCC…

    Odpovědět
  • ...No...Name...

    @Nesli – To samozřejmě, ale tohle by ti v servisu mohli vzít tak maximálně u Xperie Active a podobně. U normálního telefonu bych tohle bral jen jako mechanické poškození…a na to se záruka nevztahuje ;-)

    /A nějak nevidím rozdíl mezi pádem notebooku z výšky stolu a mobilu z výšky hlavy…

    Odpovědět
  • Andrej

    Uf, ísť reklamovať tovar po tom ako mi spadol na zem je veru odvážne. Mne pre zmenu už padol zopárkrát telefón na zem, či už na chodník, dlažbu alebo drevenú podlahu a nikdy sami s ním nič nespravilo, podotýkam, išlo o vždy o telefón od Sony Ericsson. O to tu ale nejde. Tieto drobné vady sa vyskytujú u každého výrobcu, nepoznám jediného výrobcu mobilných telefónov, ktorý by mal v portfóliu dokonalé modely. Nehovorím, že by na takýchto weboch nemali byť takéto články, len mi to príde, že je vždy zameraný proti určitým výrobcom. Nikde som nevidel podobné články o iných výrobcoch aj keď viem, že majú podobný problém. Nie na jednom modely ale hneď na niekoľko. Napríklad aj Nokia (viem, že nemá Android, ja to myslím všeobecne! Nikde som nečítal napríklad o ich chybových modeloch a to mám ako predajca telefónov prehľad ako o weboch tak o konkrétnych chybách). No nič, nepochodím tu to mi je jasné. Majte sa krásne a žite v sladkej nevedomosti, že i ten váš model môže mať chyby ;)

    Odpovědět
  • onufri

    čtu to tady a schválně jsem se kouknul na svůj Arc a ejhle mám tam taky praklinu a to mně nikdy nespadl :-(

    Odpovědět
  • torky

    Tak mě zrovna před dvěma dny spadla xperia mini pro na dlažbu v koupelně. výška cca metr a půl (zvedal jsem prádlo) a nenašel jsem na ní NIC. /plně jsem se divil protože vylítla z nějaké kapsy a dopad byl docela prudký..a vzhledem k tomu jak je konstrukce až na zadní kryt hutná jsem myslel že bude konec.rozletěla se ale to bylo vše. Takže je to i o tom jak dopadne atd.

    Odpovědět
  • Martin

    Má zkušenost s X1, za telefon jsem dal něco kolem 10000 kč.
    po dvou měsících prasklina, reklamace, telefon měsíc fuč. Další dva měsíce, zase prasklina, reklamace neuznaná, prý hrubé zacházení, na telefon po první reklamaci jsem se bál už jen podívat, prý hrubé zacházení. X1 šla na Aukro.
    Po té, Diamond, Desiré, nově Sensation a ani jeden problém, nechci dělat reklamu HTC, je to jen moje zkušenost.

    Odpovědět
  • Michal Vavrečka

    To že je xperia sk17i levnější android se skvělým vybavením nezastírám. Ale mě po cca 8měsících praskl kryt na místech, které popisují i další a jediné čeho jsem se dočkal od značkového servisu Arvato Stochov ,abych uhradil 1300 nebo mi vrátí mobil bez opravy,prý mechanické poškození. Jasně,těžko se to dokazuje a kdo by se soudil. Jsou to šmejdi a sony už si nikdy nekoupím,při vidině nějakého problému a následné podobné reklamace se mi zvedá kufr…..

    Odpovědět
  • PerfectiOn

    No, mám SE xperia mini pro SK17i a nemůžu si stěžovat. Praskání krytu nebo tak něco jsem nezaregistroval, a i když mi ho přítelkyně omylem shodila ze stolu na dlaždice pád vydržel a není ani škrábnutý. Řekl bych, že je to spíše kus od kusu než záležitost celé série ;)

    Krom slabé vůle v zavřeném stavu není co vytknout :)

    Odpovědět
  • VTy

    Já mám také Xperii Mini Pro SK17i a kryt na jednom místě praskl, presne jak je na fotce. Mobil mi nespadl. Jestli to řeší autorizovaný servis stylem “mechanické poškození”, tak to se těším. Asi to nebude kus od kusu, když se to děje na stejném místě dost lidem. Tady je to konkrétně černý plastový rámeček kolem displeje. Na straně klávesnice je tento rámeček zatím v poho i když je to také plast v chromu. Zřejmě chyba by design.

    Odpovědět
  • street-dog

    klusman apod.
    mám taky Mini Pro bude to necelej rok a taky mi kryt začal praskat. A to mi v životě nespadl ani z pár cm. A od doby kdy jsem ho koupil ho nosím stále v koženým pouzdře, takže mobil se má jako v bavlnce a takhle se mi odvděčí. Sony u mě rapidně klesá :( A jak bylo psáno, že patří mezi levnější to ano, ale to neznamená že si může jen tak praskat přece.

    Odpovědět
  • Vašek

    Také mám xperii sk17i. Mám jí cca 3 měsíce a praskliny se začínají objevovat také.. telefon mi ani jednou neupadl.. když jsem s tímto problémem šel do servisu říkají mi tam že si za to v podstatě můžu sám špatným používáním telefonu a že reklamace by měla nejistý výsledek.jelikož se s tím prý ještě nesetkali.

    Odpovědět
  • :)

    Myslím že sony jde teď dobrou cestou vpřed … Takové malé drbky najdete na každém mobilu….

    Odpovědět
  • Bia

    Mám Xperiu Mini pro a urobili sa mi rovnaké praskliny po trištvrťroku používania. A nehovorte mi, že je to zaobchádzaním. Mobil vždy nosím v obale a to nehovorím o tých makkých látkovych ponožkách, v taške mám naň vyhradené miesto, aby sa mi nepretlačil display, v zásade nikdy ho nedávam do vrecka, nikdy mi nespadol, nezažil žiadny úraz a zrazu sa na ráme objavili praskliny. Inak nemá na sebe ani malý šrámik, vyzerá ako nový. Šetrnejšie zaobchádzanie si už ani neviem predstaviť, ledaže by iba ležal na poličke a nik da toho telefónu nedotkol, a predsa to popraskalo…

    Odpovědět
  • Vojtěch Řeháček

    Čuste, mám xperii mini pro. Používám jí asi rok a rozhodně jí nešetřím. Nemyslím tím že bych s ní schválně třískal a házel ze schodů. Prostě klasické užívání telefonu s občasnými pády (a některé vypadaly dost hrůzostrašně xD). Všechny rohy už jsou otřískané, o prasklině nad vypínacím tlačítkem jsem věděl, ale netušil jsem že tím trpí skoro všechny mini pro! Další prasklinu jsem našel nad tlačítkem foťáku, ale ta skoro vůbec nejde vidět. Bez tohoto článku bych si jí nevšiml. Dále se mi začíná sloupávat guma na zadním krytu a vůli v konstrukci tu nepočítám. Přesto všechno svojí xperii odpouštím, hlavně kvůli tomu jak se k ní chovám. A hlavně, ještě jsem neviděl mobil podobných rozměrů a s vysouvací klávesnicí.

    Odpovědět

Komentovat

Nahoru