Navigace: Úvod » Telefony » Servis HTC

Servis HTC

HTC_logo_tagDnešní článek přímo s Androidem nesouvisí, ale informaci určitě uvítá každý uživatel HTC.

Po delší době každodenního používání se mi porouchala G1.

“Bydlím v Praze nebude problém někoho sehnat”, říkal jsem si. Opak byl pravdou. Ani taková firma, jako Mobil Pohotovost, si nevěděla rady.
Protože byl telefon ještě v záruce, odnesl jsem ho do T-Mobile, na opravu jsem čekal týden. Když se telefon vrátil, zjistil jsem, že se oprava moc nepovedla.
“Přece ho tam nevrátím a nebudu čekat další týden”, říkám si.


Pár telefonátů a e-mailů, a už jsem jel do Tábora. Tam je totiž onen servis, kam T-Mobile tyto telefony posílá.
Pracuje tam tým převážně mladých lidí. Všichni se chovají příjemně, žádná arogance. Hned na recepci se Vás ochotně ujme mladá sekretářka a všechno s Vámi vyřídí.
Byl jsem tam v pátek odpoledne a v pondělí ráno jsem četl na internetu, že telefon je opraven. Celkem slušná rychlost, myslím.
Na závěr adresa servisu:
VSP DATA a.s., Průmyslová 1181, Sezimovo Ústí (přímo naproti Silonu)
tel.:381 212 583
Komu se nechce do Tábora, mají v praze sběrné místo:
Jeremenkova 88, praha 4
tel.:272 103 340

Komentáře (21)

  • Tomáš Hubálek

    Díky moc za toto info. Musím říct, že oficiální support HTC je TRAGICKÝ. Koupil jsem si Android Dev Phone v USA, přestaly mě jít tři klávesy (hned vedle sebe, takže asi blbý kabel nebo něco podobného) a chtěl jsem od nich adresu na lokální servis, jestli by mimozáruční oprava nebyla levnější, než ho posílat zpět.

    Zadal jsem ticket, že chci telefonní číslo na lokální servis v ČR. Nejpve mi někdo z Litvy na to napsal, ať udělám hard rest. Napsal jsem že mám HW problém a že chci to telefonní číslo. Na to mi dali nějakou 800 infolinku do ČR, kde mi řekli že se ozve english speaker (což mi sice nevadí, ale ten mi rozhodně kontakt na český servis nedá). Tak jsem jim dal jako feedback že mi nepomohli.

    Po několika dnech mi volal nějaký asiec (podle přízvuku) a jako že jsou smutní že mi nepomohli a nakonec jsem se s ním domluvil, že mám zavolat někde do Británie do servisu.

    No samozřejmě jsem nezavolal a vykašlal jsem se na to, protože to by bylo to samé v bleděmodrém.

    Jsem rád, že je český servis a zavolám do tábora a uvidím, co se dá dělat.

    Tom

    Odpovědět
  • Míra

    To je dobré vědět, ale co tak třeba na Moravě (Ostrava), tady není nic????

    Odpovědět
  • carnero

    Buďte rád, že máte dobrou zkušenost. Jste první o kom vím… už jsem si začínal myslet, že porouchané HTC je HTC na vyhození protože nevím o nikom, kdo by tam poslal zařízení se zjevnou výrobní vadou a oni ji uznali. Naopak, všechno odmítali a vraceli bez opravy jako neoprávněnou reklamaci.

    Odpovědět
  • T

    Ja tam poslal utopene HTC Desire a cena opravy se vyhoupla na 10tisic -_-. Jinak receno, nema cenu to z vody vubec lovit :D

    Odpovědět
  • T

    Tak dnes se mi utopeny desire vratil. Opravu za 10tisic (vymena veskere elektroniky vcetne baterky) jsem odmitl, tak mi mobil vratili neopraveny. Ale prekvapeni nastalo v momente kdy jsem ho zkusebne zapnul…mobil FUNGUJE :). Napisu jim jeste mailika, protoze me docela zajima vysvetleni

    Odpovědět
  • V

    No pokud uzivatel vi, ze ho utopil, tak nema smysl ho nekam posilat. Zaprve oxidace je jasna vec, projevi se do 10 dnu od vytopení. Jsou pripady, kdy staci telefon jenom vysusit a funguje dal. Otazkou je, jak dlouho. Servis telefon rozebere, prohlende, ale pokud tam vidi oxidaci, tak zaruka pada a cena opravy je v podstate koupe noveho telefonu. Hlavne v zarucnich podminkach je uvedene na co se zaruka vztahuje. Bohuzel dneska telefony nejsou tak odolne jako driv. Kazdopadne bych si nechal zasalt fotoky te oxidace, ale pokud víte, ze jste ho utopil, tak nema cenu cokoliv zadat. Ono se to poskozeni projevi casem

    Odpovědět
  • T

    asi takhle to tedy funguje…


    prava typu rozebrat a vysušit je zcela neprofesionální.

    S telefonem samozřejmě nemusí na první pohled nic být.

    Pokud by servis telefon pouze vysušil tak by na něj musel i nadále uznávat záruku. Bohužel u vytopeného telefonu se dost často závady projevují až v průběhu používání.

    Takový telefon by se u nás v servisu mohl také objevit 5x za sebou a pokaždé s jinou závadou.

    Pokud je telefon poškozen kapalinou tak se dle nařízení výrobce cení veškerá elektronika v telefonu a nezáleží na momentální funkčnosti telefonu.

    Odpovědět
  • Zitek

    Zdravim,
    Jmenuji se Jindra Zitek a jsem gen. reditelem firmy VSP DATA, ktera zajistuje servis HTC pro Ceskou a Slovenskou republiku a dale pro Rakousko a Nemecko.
    Vzhledem k castym nepresnostem ohledne podminek zarucniho i pozarucniho servisu HTC na ruznych forech, chci nabidnout uzivatelum teto znacky primou komunikacni cestu. Muzete se svymi dotazy primo kontaktovat gsmservis@vspdata.cz a pripadne i mne na zitek@vspdata.cz.

    Preji vse dobre. Jindra Zitek

    Odpovědět
  • Ondřej Pasch

    Dobrý den,

    jmenuji se Ondřej Pasch a jsem stále více utvrzován, jak silně firma VSP Data zneužívá svoje postavení. Před pár měsíci jsem se rozhodl nabídnout pomoc lidem, kteří řeší běžné havárky, jako je výměna krytu, LCD, touchscreenu. Stále dokola totiž slýchám o neskutečných cenách (můj případ – Touch Diamond 2 – výměna předního krytu – nesmyslně neuznaná reklamace – 2000 Kč + DPH – vlastní oprava 900,- Kč vč DPH) a často vyumělkovaná pseudozjištění (poslední případ – požadavek na výměnu touchscreenu HTC Touch Diamond – ze servisu najednou nutnost vyměnit základní desku – cena 9500,-).
    Nemám k tomu co dodat. Pomoc nabízím stále.

    Odpovědět
  • Jindrich Zitek

    Jmenuji se Jindrich Zitek,
    Ondreji, vzhledem k tomu, ze se snazis opakovane neuspesne diskreditovat lzive nasi firmu a vzhledem k opakovanym pripadum naprav podobnych pseudooprav jako provadis Ty u nas ve stredisku, nabizim Ti zdarma navstevu naseho opravarenskeho centra a seznameni se z opravarenskym procesem a procesy. Beres? Muzes mne kontaktovat na zitek@vspdata.cz Hezky vecer Jindra Zitek

    Odpovědět
  • Roman Koldan

    Ondřeji,
    provádíš výměnu TouchScreenu v v CleanRoomu a nebo jak zabráníš prachovým nečistotám, které potom viditelně svítí. Díky za informaci Roman

    Odpovědět
  • Tomáš Šindelek

    Dobrý den,
    po přečtení všech příspěvků se musím taky vyjádřit. Telefon(HTC Diamond) Jsem reklamoval přes T-Mobile “6-krát” a výsledky: po první opravě nešel zasunout stylus-povedlo se jim zalepit otvor pro stylus. Po druhé opravě nešel zavřít kryt baterie: respektive šel, ale odstával asi milimetr na jedné straně, takže šly vidět vnitřnosti. Po třetí reklamě a to jsem byl totálně na….ý jsem zjistil totálně střžené šroubky-jejich hlavičky. Atd. No a po každé opravě chyby servisu samozřejmě byly opravené, ale vyjádření servisu: napsali závada nenalezena!!! A nepomohli ani svědci při převzetí telefonu. Dokonce mi v T-Mobilu potvrdili, že nejsem první takový případ. Pane Zitek pokud si opravdu myslíte, že se někdo snaží diskreditovat firmu neprávem, tak Vám doporučím občas se podívat na řešení reklamací které posíláte zpět zákazníkům. Jsem Vašema reklamacema velmi poškozen. Děláte HTC ostudu!!!

    Odpovědět
  • Jindra Zitek

    Dobry den pane Sindelek,
    mate li opravdu popisovane zkusenosti s nasi firmou , uprimne se Vam omlouvam. Zaslete mi prosim SN ci IMEI ho (zrejme byvaleho) telefonu, rad si proverim genezi oprav Vaseho pristroje, pripadne opravy uskutecnene pres TM budou zaznamenany pod operatorem. rychle jsem projel dbF, ale 6 nasobna oprava v ni, prominte, od zahajeni oprav pro HTC proste neexistuje.

    Pokud jste k nam pristroj zasilal, urcite vite, ze po kazde oprave se telefon vraci s dotaznikovym letakem, surveyem, ktery zada uzivatele, aby nam zaslali zpetnou informaci o sve spokojenosti s kvalitou a dobou opravy, pristupem nasich pracovniku atd. Proc jste nas tedy nekontaktoval? Vsechny negativni ohlasy, verte ci neverte je jich hodne malo, se dostavaji mne na stul.To je jeden ze zdroju a zpetna vazba na zlepsovani nasich cinnosti a sluzeb. V pripade Vaseho zajmu muzete zajet do nasi firmy, dbF techto zakaznickych hodnoceni plne k dispozici, rad ji s Vami projde. Zkuste si , prosim, projit internetova fora a asi mi date za pravdu, ze VSP DATA v porovnani s dalsimi servisy maji velmi dobrou povest , ale to neznamena , ze nemame co zlepsovat. Jinak, pisete li, ze delame HTC ostudu, asi nebudete verit, ze jsme prave na zaklade zakaznickych ohlasu byli vyhodnoceni jako Excellent European HTC Center 2010, jak muzes naji na nasich strankach.

    Samozrejme jsou i pripady, kdy bohuzel zakaznika nelze uspokojit, protoze se musime ridit i postupy a procesy vyrobce, ale to dle Vami popisovanych zavad asi nebyl Vaqs pripad.

    Takze, prosim zaslete identifikace pristroje ( opravujeme celkem 60 tisic pristroju mesicne) , orientace dle jmen je bohuzel slozitejsi

    pozvani na navstevu nasi firmy, kde se zarizeni HTC ( nejen) opravuji samozrejme plati i pro ostatni uzivatele. Na zaklade predchozi dohody se muzete presvedcit o systemu rizeni kvality, FT i auditu opravenych jednotek a nas naopak seznamit s Vasimi zkusenostmi zs nasimi sluzbami. Radi Vas uvitame.
    Preji hezkou slunou sobotu Jindra Zitek

    Odpovědět
  • Matěj Pražák

    Po přečtení některých příspěvků jsem se rozhodl připojit.I mne postihl problém se samovolně zamrzajícím Touchem. Vyplnil jsem na webu, poslal jsem, dostal jsem. Vše za 6 dnů a mašinka šlape. Nedám na HTC ani VSP DATA dopustit. Matěj

    Odpovědět
  • Zbyněk

    Velmi se mi líbí jak sám ředitel komunikuje se zákazníky a má snahu řešit problémy. Já osobně jsem se s tak pozitivním přístupem ještě nesetkal a VSP Data důvěřuji i když s nimi přímou zkušenost nemám.. Reklamoval jsem u společnosti Britex a přátelé už nikdy více.. Mám s nimi velmi nepříjemnou zkušenost. Takovou ignoraci a nezájem o zákazníka jsem nezažil.. Nyní uvažuji o koupi HTC Desire S a jsem velmi rád, že Britex tyto telefony neopravuje

    Odpovědět
  • Jindrich

    Zdravim ,
    Mateji a Zbynku, dekuji za duveru a oceneni. Snazime se zakaznikum poskytovat nejlepsi mozne sluzby, rychle a kvalitne a prima komunikace je jednou z cest jak nase sluzby dale vylepsovat. Budu vdecen, pokud v pripade jakychkoliv pripominek a nametu na zlepseni zaslete podnety primo na zitek@vspdata.cz

    Preji hezky vecer Jindra Zitek

    Odpovědět
  • jirkal1

    Kdyby jste někdo potřeboval servis pro iPhone, nebo HTC, tak děláme obojí pro Plzeň a okolí. Samozřejmě je možné také přístroj zaslat pokud to máte daleko do Plzně. http://www.help-pc.cz

    Odpovědět
  • Roman

    I já se přidám se svou troškou do mlýna. Vlastním telefon HTC Sensation XE. Prasklo mi sklo. Dnes kontroluji stav zakázky a s hrůzou jsem zjistil, že na telefonu proběhla další oprava. Tentokrát kvůli údajně nefunkční wifi. Přitom wifi při předání řádně fungovala!!!! Telefon byl do opravy přijat 26.1. Jak je možné, že až po 15-ti dnech byla objevena další závada? Jedinou útěchou mi zůstává, že telefon je v záruce a jedná se tudíž o záruční opravu. Ano, tato oprava mne nebude stát nic, ale jde mi hlavně o to, že na můj vkus oprava trvá poněkud dlouho. Mám dojem, že VSP Data bude mít opravdu co dělat, aby předání stihla v řádném termínu. V opačném případě budu pochopitelně žádat nový telefon. Samozřejmě bude následovat mail do HTC s barvitým popisem zkušeností s touto firmou a věřím že pokud nebudu sám, HTC jistě přehodnotí další autorizaci pro tuto firmu.

    Odpovědět
  • HUdasp

    Při prošvihnutí doby servisu samozřejmě máš právo na výměnu telefonu, anebo na vrácení peněz. Co se týče odhalení nové chyby je pravděpodobné, že se odhalila vrámci vnitřního testování v servise (resp. diagnostice).
    Osobně jsem ve VSP reklamoval HD2 a nemohu si stěžovat. Oprava na týden doma bez jakýchkoliv problémů. Od doby, kdy začínali se servisem Mio (a to byla opravdu katastrofa), uplynulo mnoho let a nemohu si stěžovat.

    Odpovědět
  • Daniel

    Dobrý den,
    jestli mohu trošku přidat, tak jsem reklamoval HTC EVO 3D již 2x a jsem naprosto spokojen s rychlostí a profesionalitou firmy VSP. Jen doporučuji, jsou to lidé na spravném místě.

    Daniel

    Odpovědět

Komentovat

Zlevněné produkty v sekci Mobilní telefony
Nahoru